BJC Tools posiada europejski znak jakości
Jak pokazujesz swoim klientom, że produkty, które sprzedajesz mają europejską jakość? Po prostu wprowadzasz własną etykietę: Europejska Jakość. Dzięki tej etykiecie chcemy uświadomić klientom jakość, jaką mogą od nas kupić.
Marki alternatywne
W ciągu ostatnich kilku lat firma BJC Tools zaczęła szukać alternatywnych marek. Marki, które wciąż są produkowane w Europie, a wynika to nie tylko z przekonania, że tu jakość jest lepsza, ale także ze świadomości społecznej: „Staliśmy się społeczeństwem wyrzucania. Kiedy coś się zepsuje, wyrzucamy to. Stwarza to ogromną górę odpadów, a tym samym kosztów. Przy dobrych maszynach warto je naprawiać, jeśli mają części; zwłaszcza, gdy części można łatwo zakupić do tych maszyn.”
Europejska jakość
Aby określić różnicę między maszynami o jakości europejskiej i pozaeuropejskiej w czterech branżach, BJC Tools opracowało etykietę. „Kiedy produkt nosi tę etykietę, klient wie, że ma gwarantowaną dobrą jakość”, mówi Niels van Gerwe. „To nie znaczy, że maszyny nie są dobre bez tej etykiety. Ale są między nimi różnice. Etykieta pomaga nam uświadomić klientom te różnice. Wtedy wybór należy do Ciebie.”
Konkurencyjne ceny
Można by oczekiwać, że produkt o europejskiej jakości automatycznie stanie się droższy. Nie o to chodzi. „Mamy bezpośredni kontakt z większością fabryk w Europie. Dlatego kupujemy produkty bezpośrednio od nich. A zatem już nie przez importera. Obniża to koszty. Pokazuje to również, że detaliści zrobili to sami: uciekając do Azji, stali się zbędni na rynku europejskim…”